Αυτό το άρθρο είναι 85 μηνών

Xarvio, το νέο εμπορικό σήμα της Bayer στην Ψηφιακή Γεωργία

15/11/2017
7' διάβασμα
xarvio-to-neo-eboriko-sima-tis-bayer-stin-psifiaki-georgia-105253

Πρεμιέρα στη φετινή Agritechnica θα πραγματοποιήσει το xarvio, το νέο εμπορικό σήμα της Bayer που περιλαμβάνει τις ψηφιακές λύσεις που προωθεί η εταιρεία στη γεωργία. για τις ψηφιακές λύσεις στη γεωργία.

«Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε τη γεωργία– για τους παραγωγούς και για το περιβάλλον», δήλωσε σχετικά ο Tobias Menne, Επικεφαλής της Bayer παγκοσμίως για την Ψηφιακή Γεωργία. «Oι τεχνολογίες xarvio μπορούν να υποστηρίξουν τους παραγωγούς σε όλο τον πλανήτη να βελτιστοποιήσουν τις ποσότητες φυτοπροστατευτικών προϊόντων που χρειάζονται, κι έτσι να παράγουν περισσότερο αποδοτικά και να αυξήσουν τα κέρδη μειώνοντας παράλληλα το αποτύπωμα της γεωργίας στο περιβάλλον».

Στο περίπτερο της εμπορικής έκθεσης  G49 στο Hall 15 της Agritechnica, της σημαντικότερη εμπορικής έκθεσης για αγροτικό εξοπλισμό με  2,900 εκθέτες από 52 χώρες, οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για τις καινοτόμες λύσεις της Bayer όπως το Field Manager και το Scouting App που λανσαρίστηκαν από τη Bayer με το νέο εμπορικό σήμα xarvio.

Η Agritechnica θα πραγματοποιηθεί από 12 έως 18 Νοεμβρίου στον εκθεσιακό χώρο του Αννόβερο στη Γερμανία.

Field Manager και Scouting App

Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η εταιρεία, οι λύσεις xarvio δίνουν τη δυνατότητα στους παραγωγούς να βελτιστοποιήσουν τη δυναμική των χωραφιών τους σε επίπεδο αγροτεμαχίου  και ζώνης χωραφιού.  Η εφαρμογή  Field Manager της Bayer, για παράδειγμα, θα παρέχει στους παραγωγούς στιγμιαία πρόσβαση σε αξιοποιήσιμες – σε επίπεδο αγροτεμαχίου-  στρατηγικές για την πιο αποτελεσματική εφαρμογή των προϊόντων φυτοπροστασίας. «Με το Field Manager, που χρησιμοποιεί φωτογραφίες (imaging) και τεχνολογία αισθητήρων από πχ. δορυφόρους, οι παραγωγοί έχουν πάντα την κατάσταση των χωραφιών τους στα χέρια τους, λαμβάνουν χρονοδιάγραμμα φυτοπροστασίας προσαρμοσμένο στα χωράφια τους και μπορούν να εγκαταστήσουν εφαρμογές με χάρτες μεταβλητών εξειδικευμένων σε επίπεδο ζώνης χωραφιού», είπε ο Andree-Georg Girg, Επικεφαλής Εμπορικής Προώθησης της Ψηφιακής Γεωργίας και Διευθύνων Σύμβουλος της Digital Farming GmbH στη Bayer. «Ως αποτέλεσμα, η εφαρμογή των γεωργικών εισροών μπορεί να βελτιστοποιηθεί έτσι ώστε να χρησιμοποιηθεί με ακρίβεια η ιδανική ποσότητα όταν και όπου χρειάζεται και η σοδειά να παραχθεί περισσότερο αποδοτικά».

Η νέα εφαρμογή xarvio Scouting App διευκολύνει την ανίχνευση και αναγνώριση ζιζανίων, ασθενειών της καλλιέργειας, εντόμων, επιπέδων αζώτου  και άλλων ζημιών στο φύλλο του φυτού, αφού βγάζοντας απλά μία φωτογραφία ο παραγωγός λαμβάνει την ανάλυση. Οι παραγωγοί επίσης επωφελούνται από τα στοιχεία που συλλέγονται από τους γείτονές τους: Μπορούν να δουν ποιες ασθένειες είναι σε έξαρση καθώς και την  πίεση προσβολής από έντομα σε χωράφια της περιοχής τους. Η εφαρμογή είναι τώρα διαθέσιμη σε iOS καθώς και σε Android έκδοση και είναι προσβάσιμη μέσω των appstores.

Αειφορία μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας

Η Ψηφιακή Γεωργία χαράσσει το δρόμο για τη νέα επανάσταση στη Γεωργία καθιστώντας τη  πιο γρήγορη, ακριβέστερη, αποτελεσματική και βιώσιμη. Ήδη σήμερα, τα περισσότερα γεωργικά μηχανήματα είναι εξοπλισμένα με χαρακτηριστικά γεωργίας ακριβείας. Νέα εργαλεία βοηθούν τους παραγωγούς να βελτιστοποιήσουν τις εισροές όπως λιπάσματα και προϊόντα φυτοπροστασίας με αντίστοιχες βελτιώσεις στη σοδειά και την ποιότητα.

Οι λύσεις της Ψηφιακής Γεωργίας θα βοηθήσουν επίσης να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες απαιτήσεις της κοινωνίας στο πλαίσιο της διαφάνειας και αειφορίας. Η Bayer επομένως συνεργάζεται στενά με ιδιαίτερα ικανούς συνεργάτες όπως η Bosch και η FaunaPhotonics, πανεπιστήμια, start-up εταιρίες και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. «Παρέχοντας δωρεάν  άδειες χρήσης ιδιόκτητων δεδομένων σε οργανισμούς όπως ο Quantified Planet, συμβάλουμε στην έρευνα για τη βιοποικιλότητα προς όφελος τόσο της γεωργίας όσο και της κοινωνίας  – και είμαστε ανοιχτοί σε περαιτέρω συνεργασίες», προσέθεσε ο Menne.

Τα προϊόντα της Ψηφιακής Γεωργίας θα αναπτυχθούν σε περισσότερες από 60 χώρες

Σήμερα, η Bayer παρέχει ψηφιακές λύσεις σε περισσότερες από 60 χώρες και έχει στόχο να πετύχει γρήγορη περαιτέρω εξάπλωση. Οι νέες τεχνολογίες έχουν τεράστια δυναμική όχι μόνο σε χώρες όπως ο Καναδάς, οι Η.Π.Α., Βραζιλία, Γερμανία, Γαλλία, Ουκρανία και Ρωσία αλλά επίσης και σε παραγωγούς μικρότερων εκτάσεων σε αναπτυσσόμενες χώρες. Το να διευκολύνουμε  τους παραγωγούς μικρής κλίμακας να μεγιστοποιήσουν το δυναμικό της καλλιέργειάς τους είναι απαραίτητο για να αυξήσουμε την παραγωγικότητα με βιώσιμο τρόπο και να βελτιώσουμε τις ζωές των οικογενειών τους και της κοινωνίας.

Διευκόλυνση της στόχευσης και της διαφάνειας στη χρήση δεδομένων

Η ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ παραγωγών και παρόχων τεχνολογίας όπως η  Bayer είναι υψίστης σημασίας. Οι παραγωγοί θα πρέπει να ενημερώνονται και να συμφωνούν για το πώς τα δεδομένα που μοιράζονται χρησιμοποιούνται και πώς υπάρχει πρόσβαση σε αυτά. Ειδικά η συλλογή, χρήση και αποθήκευση των δεδομένων πρέπει να είναι διαφανής και ξεκάθαρη. «Η πολιτική δεδομένων, οι πρακτικές, και οι συναλλαγές με τους παραγωγούς θα πρέπει να διεξάγονται με έναν ανοιχτό και διαφανή τρόπο και συνεπή με προσυμφωνημένους όρους», είπε ο Menne . «Πιστεύουμε ότι η καλύτερη προσέγγιση θα είναι αυτή σύμφωνα με την οποία οι συνεργάτες θα συμφωνούν με κανονισμούς όπως μέσω καθορισμένων συμφωνητικών συνεργασίας ή με ένα γενικό κώδικα δεοντολογίας».

Η ασφάλεια των δεδομένων είναι καθοριστικής σημασίας

Η ανταλλαγή δεδομένων πρέπει να γίνεται με ασφαλή τρόπο. «Η ασφάλεια είναι πρώτη μας προτεραιότητά και πρέπει να ακολουθούμε όλα τα απαραίτητα βήματα προκειμένου να προστατεύουμε τα δεδομένα», είπε ο Menne. Η Bayer χρησιμοποιεί τεχνικές και οργανωτικές προφυλάξεις ασφαλείας για να προστατεύει τα δεδομένα από χειραγώγηση, απώλεια, καταστροφή ή πρόσβαση από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα. Οποιαδήποτε προσωπικά στοιχεία μας παρέχονται θα είναι κρυπτογραφημένα κατά την μεταφορά μέσω συστημάτων, προκειμένου  να αποφύγουμε οποιαδήποτε μη επιθυμητή χρήση από τρίτους. «Ως ηγετική εταιρία στο χώρο της καινοτομίας και ως πάροχος τεχνολογίας στον τομέα της γεωργίας έχουμε πολλά να μοιραστούμε αλλά επίσης πολλά να μάθουμε από  την αγροτική κοινότητα», επισήμανε ο Menne. «Είμαστε διατεθειμένοι να μάθουμε και να εμπλακούμε σε συζητήσεις για την υπεύθυνη χρήση δεδομένων στη σύγχρονη γεωργία».

ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ: